Tuesday, November 22, 2011

blog ku, dunia baruku...

       Kehadapan pembaca yang dihormati.. aku baru perasaan yg aku xpnah declare blog aku ni tentang ape...ade sesetengah org aku noticed, diorg ade declare pasal blog diorg, so arini aku rse aku pon nk declare psal blog aku ni...short and simple post sajer.....

       Dalam blog ni, aku akan kongsikan topik-topik atau post-post yang pada pandangan aku bole dijadikan rujukan oleh sesetengah pihak atau mgkin juga ade sesetengah topik tu aku akn ceritakn psal kehidupan seharian aku dan juga pandangan aku terhadap dunia yg indah ni...
kesimpulannya dari situlah idea aku untuk mghasilkn blog ni...

Yang baik itu datangnya dari ALLAH, yg buruknya datang dr kekurangan sy sdiri...Diharapkan ia dapat dijadikan manfaat kta bersama.....

p/s : kepada someone, sori klw aku ad tercopy paste sket ayat2 diatas..

cheers
pu3..

No comments:

Post a Comment